Новини

Гарантійне обслуговування

Гарантійне обслуговування - усунення несправностей і заміна що вийшли з ладу вузлів або агрегатів в результаті виробничого дефекту або бракованого матеріалу в певний період часу (в залежності від конкретного обладнання від шести до двадцяти чотирьох місяців).

 

Виробник гарантує:


  • відповідність якості обладнання вимогам ГОСТ, ТУ, іншим обов'язковим стандартам РФ, що пред'являються до даного виду товарів;
  • відповідність технічних характеристик обладнання характеристикам, зазначеним в паспорті, або інструкції по експлуатації;
  • протягом гарантійного терміну безкоштовний ремонт і усунення несправностей шляхом заміни дефектних комплектуючих або обладнання в цілому, згідно з умовами та порядком гарантійного обслуговування;
  • використання при проведенні ремонту оригінальних (випущених виробником обладнання) запасних частин.

 

Гарантія не передбачає:

 

  • компенсацію витрат Покупця з транспортування, монтажу і демонтажу гарантійного обладнання;
  • відшкодування шкоди і збитків, що виникли в результаті виведення обладнання з ладу.

Покупець втрачає право на гарантію в наступних випадках:

 

  • відсутність гарантійного талона та документації, що входить в комплект поставки;
  •  наявність видимих ​​зовнішніх пошкоджень;
  • порушення гарантійного пломбування;
  •  внесення змін до конструкції обладнання, або відсутність окремих елементів конструкції обладнання;
  • недотримання вимог до умов транспортування, зберігання, монтажу, експлуатації та технічного догляду, викладених в документації, а так само в ГОСТах, ТУ та інших обов'язкових стандартів РФ, що пред'являються до даного виду товарів;
  • використання при проведенні технічного обслуговування запасних частин, які не є оригінальними.

 

НВП «Техелектросервіс» забезпечує виконання гарантійних зобов'язань на все обладнання, що поставляється.

 

При зверненні в сервісну службу по гарантійному випадку необхідно подати такі документи:

 

  • гарантійний талон і (або) паспорт обладнання;
  • товарна накладна, акт виконаних робіт;
  • акт про виявлення недоліків;
  • претензія про безоплатне усунення недоліків;
  • тип, модель і заводський номер поставленого обладнання;
  • контактні дані Замовника.

 

Гарантійний ремонт проводиться в найкоротший можливий термін і обговорюється з Замовником додатково.

Після закінчення ремонту надається Акт про проведення гарантійного ремонту.