Новости

19
02.2024

UFO-1000

UFO-1000 мобільний вентиляційний фільтрувальний агрегат

Гарантийне обслуговування

Гарантійне обслуговування – усунення несправностей та заміна вийшлих з ладу узлів чи агрегатів через виробничий дефект чи бракований матеріал протягом певного періоду часу (від шести до двадцяти чотирьох місяців, залежно від конкретного обладнання).

 

Виробник гарантує:


  • відповідність якості оборудования вимогам, ТУ та іншим обов'язковим стандартам України, пред'являються до даного виду товарів;
  • відповідність технічних характеристик обладнання характеристикам, вказаним у паспорті чи інструкції з експлуатації;
  • протягом гарантійного періоду безкоштовний ремонт та усунення несправностей шляхом заміни дефектних комплектуючих або обладнання в цілому, відповідно до умов і порядку гарантійного обслуговування;
  • використання при проведенні ремонту оригінальних (вироблених виробником обладнання) запасних частин.

 

Гарантія не передбачає:

  • компенсацію витрат Покупця на транспортування, монтаж та демонтаж гарантійного обладнання;
  • відшкодування збитків і збитків, виниклих внаслідок виходу обладнання з ладу.

 

Покупець втрачає право на гарантію в таких випадках:

  • відсутність гарантійного талона та документації, включеної до комплекту поставки;
  • наявність видимих зовнішніх пошкоджень;
  • порушення гарантійного пломбування;
  • внесення змін у конструкцію оборудования або відсутність окремих елементів конструкції обладнання;
  • невиконання вимог до умов транспортування, зберігання, монтажу та технічного обслуговування, викладених у документації, а також в ТУ та інших обов'язкових стандартах України;
  • використання при проведенні технічного обслуговування запасних частин, які не є оригінальними.

 

НПО «Техелектросервіс» гарантує виконання гарантійних зобов'язань на всю постачану продукцію.

 

При зверненні в Сервісну службу за гарантійним випадком слід представити такі документи:

  • гарантійний талон та (або) паспорт обладнання;
  • товарна накладна, акт виконаних робіт;
  • акт виявлення недоліків;
  • претензія про безоплатне усунення недоліків;
  • тип, модель та заводський номер постачаного обладнання;
  • контактні дані Замовника.

 

Гарантійний ремонт здійснюється в найкоротший можливий термін і обговорюється з Замовником додатково. Після завершення ремонту видається Акт про проведення гарантійного ремонту.

 

Гарантійне обслуговування від Техелектросервіс – це надійність та якість у кожній деталі. Виробник гарантує відповідність обладнання стандартам якості, безкоштовний ремонт протягом гарантійного періоду, використання оригінальних запасних частин. Однак, для збереження гарантії, важливо уникати змін у конструкції, дотримуватися умов транспортування та технічного обслуговування.

 

НПО «Техелектросервіс» гарантує якість обслуговування та оперативний гарантійний ремонт. Звертайтеся до нашої Сервісної служби з усіма необхідними документами для отримання якісного обслуговування та гарантійного ремонту. Ми прагнемо забезпечити тривалу та безперебійну експлуатацію вашого обладнання, докладаючи всі зусилля для вашого комфорту та задоволення від наших послуг.